Pēc manām domām vajadzētu zīmēt paralēli ielai, nevis pa ceļa ass līniju.
Tad, kad sāksim zīmēt ceļus kā laukumus, nevis līnijas, tad varēs vienot
kopā. Izņēmums manuprāt ir robežas, kuras ir definētas kā upju vai ceļu ass
līnijas vai krasta līnijas. Protams, ja ceļu noraks vai upi nosusinās,
nāksies ravēt.