Jap, ir jauki paskatīties uz bildītēm (Skiču projektiem), tomēr nav pat vēl
spainītis smilšu izrakts. Vēl tikai projekti top, ja maz top. Palasoties,
kādos tempos tur notiek virzība, domāju, ka prātīgāk būtu neforsēt ar
"Jaunumiem", bet dzēst ārā to ziemeļu koridoru. Gan jau paspēsim to tuneli
iezīmēt arī vēlāk. Ir kādi iebildumi Ziemeļu koridora dzēšanai ārā?

2012/3/22 Raitis U. <rait...@gmail.com>

> http://www.tvnet.lv/auto/notikumi/337646-ziemelu_transporta_koridora_otrais_posms_ies_zem_kapiem
>

> http://www.ziemelukoridors.lv/Projekts/2posms/tabid/73/language/lv-LV/Default.aspx
>

> http://www.apollo.lv/portal/ipasums/articles/207437