marineejaam, marineejaam - laikam jaalaizh bish publiskaak :)

http://osm.lv/blog/

staastiet, ko un kaa vajag dariit.

principaa es taa esmu iedomaajies, ka tas vareetu buut www.osm.lv primaa lapa, kur ik pa laikam kaadi jaunumi tiktu ielikti. veel buutu labi salikt papildlapas ar siikaaku info "kas ir osm", "kaa piedaliities" un "kaa lietot" (raitis to mineeja kaa svariigu agraak) - peedeejo principaa var tulkot no switch2osm (vai arii var switch2osm paartulkot un tad uz jamo skaisti pielinkot).

kas tagad vajadziigs, lai shis blozgz nenomirtu ?

a) vajag cilveekus, kam "ir ko teikt". ti, kaut kas interesants, par ko var saistoshi uzrakstiit. ja kaadam ir idejas, droshi :)

b) vajag cilveekus, kas draudzeejas ar valodu un gramatiku :)
ti, taadu kaa "editors" komandu, kas paarluukotu viens otra un citu izveidotos rakstus (ti, raksts tiek publiceets tikai peec tam, kad visi/vairaaki editori ir pateikushi "viss ok")

veel es atljaavos pieregjistreet shaadu - https://twitter.com/#!/OSMLatvija
es kaa nesociaals cilveeks to plaanoju izmantot tikai kaa "write-only" mediju. ja kaads sheit veeleetos darboties aktiivaak + uzdizaineet kaut kaadu "latvijas osm" logo, laipni luugti :)
--
 Rich