Bijām pa Siguldu/Turaidu pastaigāt pagājušo nedēļas nogali.
Tracku ierakstīju. Mana interese vairāk ir taciņas un ceļi, un liekas ka tur vēl ir ko darīt.
Tad ja adreses un māju nummuri apnikuši... :)

Reku tos pašus info stendus var iekartēt, ja vēl nav... stendi taču daudz Siguldas apkārtnē jābūt...

Gasha