Es domāju par Internetu nav jāuztraucas - vairāki laptopi/telefoni
varētu kalpot kā Wifi vārtejas (caur mobilo internetu) un tad jau
pārējie varēs pieslēgties.

Protams bezvada wifi ar tiešo pieslēgumu būtu foršāk, bet nu strādājam
ar to kas ir :)

Pēteris.

O , 2012-04-24 12:02 +0300, AivarsB rakstīja: