Map maker Latvijā nav pieejams. Tikko pārbaudīju.

Sveiki!

Vai tikai tas nav Map Maker darbībā? Kāds negrib noskaidrot?

Es gan neredzu iemeslu cepties. Neizmanto Google Maps un viss kārtībā.

Pēteris.

Pk, 2012-05-18 14:11 +0300, Janis Elmeris rakstīja:
Un tas tika atrisināts, aizstājot ar nosaukumu "Freedom Monument"?

Brīvības bulvāra posms no Kalpaka bulvāra līdz Elizabetes ielai
virzienā no centra ir "Brīvības iela", bet virzienā uz centru: "ул.
Бривибас". :)

Jānis