ja tur ir taka - jā. Vai tur var piebraukt - cits jautājums.
Varbūt pastāsti sīkāk par projektu?

Man jāatzīstas, ka es vairs nevaru atrast. Ir vienas projekts par kulta
svētvietām, un visi objekt ir kaut kādos krūmos.
Jautājums vai tīri teorētiski ir iespējams sarediģēt karti, lai noorinizētu
piekļuvi objektiem pa visādām takām u.c. nebraucamiem ceļiem?

Citējot Viesturs Zarins <viest...@gmail.com>:

Moš padalies ar mums kura tā vieta ir?

Viesturs