On 2012-08-21 15:45, AivarsB wrote:
Nedaudz fona informācijas par Rēzeknes ēkām. Ēkas ņēmu no terplāna
pdf-a. Diemžēl ēku ģeometrija bija vienā krāsā un slānī ar visādiem
citiem objektiem- uzrakstiem, dīvainiem simboliem utml. Otrs - pašas
ēkas ir zīmētas diezgan radoši.

Pirms upload pacentos iztīrīt ne-ēkas, bet visu pamanīt nevarēju.
Uzskatīju, ka labāk kāda lieka ģeometriska figūra, nekā ka ēku nav vispār.

shite zheel, ka mums nav labas bildes, peec kuraam to vareetu remuuti satiiriit.

Par to ka dažas ēkas zīmētas dīvaini, man norādīja vēlāk.

Ir divas tehniskas dabas problēmas ar ģeometriju, kuras varbūt var
atrisināt ar kādu viltīgāku metodi, nekā manuāli labojot katru gadījumu.
prob1. ēkas nedaudz pārklājas. tipiski - dabā ir divi korpusi, datos ir
divi četrstūri, kur viens ir nedaudz uzbraucis otram.(piemēram 0.5m).
prob2. ēkas ir paškrustojošs multipoligons, piemēram šādi:
A---B--C
|   |  |
F---E--D
līnija iet A-B-E-D-C-B-E-F-A (astotniekā)

ojaa, shaadus es kaudziiti satiiriiju, bet gan jau tur veel ir. tas bija bugs pdf importerii ?

Cerēju, ka pašam būs iedvesma un uzrakstīšu, bet kā nav tā nav. ;)
Vēl pastāv iespēja paņemt pdf un sataisīt "pareizu" importu.

A.