Paldies Pēterim: ~57000 gabalas nāk klāt :) Daži tomēr dublējas, jo ir vai
nu ar visai lielu savstarpējo attālumu vai arī viens ir hamlet, otrs
isolated_dwelling. Novadi nosaukumos ir izlaboti, kad pārrenderēsies,
pazudīs.
Latgalē, diemžēl ir tukšums - ap Rēzekni, Dagdu un virs Daugavpils. Ņemam
par labu un zīmējam ;)