Uzzīmēju.. Ja katrā virzienā ir vairāk par vienu joslu, tad pēc noklusējuma
ir dubultā līnija, pat, ja apsnidzis. Savukārt, ja redzi, ka tur ir
pārtraukta, kā Valdemāra ielā, kur katrā virzienā pa divām joslām (jo tur
var salīst 2 blakus katrā virzienā) tur šo līniju drīks šķērsot, tomēr tur
visā garumā aiz katra krustojuma ir zīme, kas aizliedz griezties pagalmos.

--
Jānis