On 2013-03-11 12:01, Pēteris Brūns wrote:

2013/3/11 Rich <ric...@nakts.net <mailto:ric...@nakts.net>>

    On 2013-03-11 10:26, Marat wrote:

        Sveiki!
        Kādreiz, es šitos taisiju:

        http://wiki.openstreetmap.org/__wiki/File:Osm_sticker_bike.jpg
        <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Osm_sticker_bike.jpg>
        http://wiki.openstreetmap.org/__wiki/File:Osm_stickers.png
        <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Osm_stickers.png>

    oo, labais. kur dugas taisiiji ? :D
    un uz kaa tur taa uzliime liimeeta ?

    ja par jaunaam uzliimeem, tad gribeetos kaut ko "vieteejam tirgum
    pieskanjotu" - vai nu ar karodzinju, vai kaut ko citu smuku :)

Hmm, a kā izskatītos šitās pašas tikai tā mērogjoslas krās nomainīta no
melnbaltas uz LV karoga sarkanbalto?

hmm... man bail, ka neviens nesapratiis, kas tur domaats :)
uzrakstu ari prasaas kaut kaadu interesantaaku.
"i make maps" ? :D

un linku - hvz, vai nu www.osm.org, vai www.osm.lv/blog ...

jaaizdomaa laikam, vai teksts buus angliski, vai latviski. abas valodas laikam buus bish par daudz ?

aa, un atstarojoshaas vestes ar bildiiti nav kaadam zinaams, kur vareetu uztaisiit ? (ai, shausmiigs teikums sanaaca)