bet kas tad tavuprāt ir living street? piebraucamais ceļš manā izpratnē ir
celš, kas aiziet uz privātmāju, kas lielākoties būs privāts un ja tu to
izmantosi, tad pastāv liela iespēja, ka kāds izskries ar dakšām tev virsū
;)))
savukārt living_street pēc būtības ir publiski izmantojams (ja vien protams
nav uzlikts ķieģelis utt) un neviens man idejiski nevar aizliegt tur
braukt, pat ja es nebraucu ne uz vienu no tām mājām. Tas vai rūtētājs tādus
izmanto pa vidam maršrutā vai nē ir jālabo rūtētājam, nevis datos. Ja mēs
visas ielas pārliksim uz service, tad living_street labākajā gadījumā
paliks vispār tikai pāris, jo 80% living_steet jau arī ir pagalmu ielas.
(ne uz faktiem balstīts apgalvojums :))) )

Lauris

2013. gada 18. jūlijs 15:14 Jānis Ročāns <janis.roc...@gmail.com> rakstīja: