Ar 30km/h varētu, vismaz pa lielāko daļu.
Papētīju drusku to esošo mežu masīvu. Tur līdzīgi ceļi/stigas ir ievadīti kā highway=track Tos arī lietošu. Stigas tās ir bijušas sen un par to vairs liecina tikai tas, ka kvadrātos sadala meža masīvu.
Vismaz bildīte OSM neatbilst realitātei ne tuvu ...
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:man_made%3Dcutline

Par adreses ievadu - paskatījos citus piemērus.
Izmantots ir:
addr:district Lielvārdes novads
addr:country LV
name: Vilciņi
source: LGIA Vietvārdu DB
Pagastu neredz ...

Šis ir ieteicamais variants? Kā ar šo strādā OSM klienti (OsmAnd, NavFree un citi?)

Paskatījos arī Siguldā lielai daļai ēku nav adrešu nemaz? Vai tad tā nav problēma meklēšanā pēc adreses?

Starp citu - kurš ir ieteicamais OSM Androīda klients. Ir iznācis palietot OsmAnd un NavFree. OsmAnd it kā strādā, bet sajūsmā neesmu - kaut kā lietošana neliekas pārlieku ērta. NavFree likās pēc interfeisa labāka, bet tur bija visādi jocīgi gļuki, līdz vispār pārtrauca strādāt :( Ir citi labāki varianti (par naudu vai free)?