On 26/03/15 13:14, Jānis Skudra wrote:
> Paskatījos sabiedriskā transporta pieturas - pieturvietu koordinātes ir
> tādas, kādas pieejamas rigassatiksme.lv <http://rigassatiksme.lv> kartē
> un par ļoti precīzām tās nevar nosaukt. Bet ja nav citu datu, tad var
> izmantot.

nu jaa, ideaali jau buutu aizbraukt "dabaa" un paarbaudiit. man aizvien
vairaak priecee mapillary - aizbraukshana dabaa kljuust vienkaarshaaka
vai arii nevajadziiga, ja kaads cits ne paaraak sen ir to izdariijis :)

> Pie viena painformēšu - iespējams, kāds jau būs pamanījis, ka šobrīd
> aktīvi pievienoju, koriģēju pieturvietas. Šie dati nāk no Rīgas
> plānošanas reģiona, kurš šobrīd veic pieturvietu apsekošanu un datu
> bāzes izveidi. Apsekošanas rezultātu pārbaudei nolēmu izmantot OSM un
> pieviena padalīties ar šo info. Rezultātā vajadzētu būt visām Rīgas
> plānošanas reģ. pieturvietām izņemot Rīgas pils. teritoriju. Ja dabā uz
> pieturvietas nav nosaukuma un esmu to pievienojis OSM, tad nosaukums nāk
> no oficiālajiem sarakstiem.

super, paldies :)
vai pati datu baaze buus pieejama, lai vareetu paarliecinaaties, ka
dabaa neesoshais nosaukums tur paraadaas ?

> Cieņā
> Jānis Skudra
 Rich