ogr2ogr
Piemēram visas līnijas no DXF faila "mans_fails.dxf" uz "mans_fails.gpx",
ja avota dati tiešām ir LKS92/Latvia TM:
ogr2ogr -f GPX -s_srs EPSG:3059 -t_srs EPSG:4326 -skipfailures
mans_fails.gpx mans_fails.dxf -nlt LINESTRING

Var arī savādāk, vairāk lasi http://www.gdal.org/ogr2ogr.html , katram
formātam sava specifika un viss atkarīgs ko no tā gribi izkasīt.

Veiksmīgi,

pb