Es tagad nodarbošos ar minēšanu, bet krāsas šajā konkrētajā gadījumā
nāk no 1:10000 topenes un diezgan labi var atpazīt objektus, piemēram
PDF_fillColor:#99ff73, būs a) krūmājs b) ābeļdārz/ogulājs c) mežs.

Es teiktu, ka jāpaskatās pret kādu ortofoto vai terplānu topeni,
varbūt var identificēt ko tie objekti ar PDF tagiem apzīmē.
Ticamākais, ka pazīme pēc kuras kaut ko varēs identificēt būs krāsa
"PDF_fillColor".

Kāda daļa no šitādiem objektiem varētu beigās būt atpazīstama un pat derīga.

pb