Uzņēmumu reģistra ir diezgan liela miskaste. Jo tas reģistrē to ko
pieteicēji ieraksta un bieži vien ieraksta uzņēmuma veidu un nosaukumu ar
visām pēdiņām nosaukumā:
Daugavpils novada Zemnieku saimniecība "Sija auzas".

Izskatās ka labā prakse ir lietot name=tautā lietotais nosaukums;
operator=juridiskais nosaukums.
Vēl ir owner kas ir īpašnieks, ja tas ir atšķirīgs no operator.