On Wednesday 16 May 2007 18:49, Milo van der Linden wrote:
> Hallo Martijn,
>
> Dat is inderdaad een goeie. Nu ben ik zelf geen jurist, maar
> onderstaande tekst is de volledige tekst van de gebruiksvoorwaarden:

Het gaat om 4.3 en 4.4.

> [...]
> Klant. Onder eigen gebruik
> wordt in ieder geval verstaan lay-outs voor presentaties, schetsen,
> ontwerpen, advertentie- en
> publiciteitsmateriaal, brochures, publicaties, verkooppresentaties, en
> marketingdoeleinden.
> 4.4 Indien Klant de producten ten behoeve van andere doeleinden wenst te
> gebruiken dan is opgesomd in
> het vorige lid, zal Klant een aanvullende, de gewijzigde doeleinden
> betreffende, overeenkomst
> aangaan met X, alvorens Klant de producten gebruikt voor die gewijzigde

Bijna alle in 4.3 genoemde gebruiken zijn "reclame-achtig". Een mooi plaatje
voor in je presentatie, zeg maar. Er staat ook bij: eigen gebruik. Het lijkt
ook al niet de bedoeling dat je voor een ander een mooie presentatie maakt.

4.4 sluit andere gebruiken uit.

Het is geen probleem als je er een kaart van tekent en die in je navigator
stopt. Maar hem aan een ander geven lijkt al een probleem...

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante