Lambertus wrote:
> Goed werk zeg, dat plaatje in een andere post van jou ziet er
> indrukwekkend uit! Ik heb je post in het forum net gezien (was met
> Hemelvaart weg...), wij kunnen jou data zeker gebruiken.
>
> Ik heb ook wat gemapped in Assen, helaas alleen de positie van wegen
> maar verder niet veel tag toegevoegd omdat ik er niet echt thuis ben,
> dus wat mij betreft kunnen die ways weg. Wil ik zelf ook wel doen, roept
> U maar...
>
> Het uploaden via JOSM is een goede manier, maar daar hebben anderen al
> wat over gezegd.

Dat zat ik ook al te denken... Hoe compleet is de nieuwe kaart-data van
Assen? Als je alles inclusief straatnamen hebt zou je de stukken die
missen direct kunnen uploaden. Voor bestaande stukken zou het slim zijn
om te kijken of de data gemerged moet worden of overschreven. De in- en
uitgaande wegen kun je dan gewoon aan de nieuwe graaf vastmaken en voila
- Assen op de kaart :)

Berend