On 5/21/07, Frans Vermeer <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ik denk dat dit een verkeerde discussie is.
> Je vraagt om data zorg dat je een principe uitspraak over of je wel of
> niet krijgt. Als die principe uitspraak positief is kun je daarna dat
> technisch uitwerken. Als de uitspraak negatief is kun je op een
> begrijpelijke manier het conflict aangaan.

Dat is ook een manier. Ik wil alleen het probleem vermijden waar ze
zeggen dat wij wel mogen overtrekken maar wij mogen geen van de
bestaande programmas gebruiken om het te doen. Daar schieten wij
gewoon geen millimeter mee op.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/