lijkt me wel grappig om dit live te maken, heb vorig jaar al eens een zoiets
gemaakt voor de pda, upload via gprs naar een mysql db die dan via google
maps en ajax de positie en route weergaf.
als er interesse voor is kan ik dat proggie (.net)
eens ombouwen voor mobiel/pda in combinatie met osm.

On 5/24/07, Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 5/24/07, Martijn van Exel <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Het zijn er blijkbaar rond de 60, zoals Jeroen zei. Het zou leuk zijn
> om een (live) geografische 'breakdown' te hebben (en van zijn
> actieradius op basis van de gesubmitte traces - als ik dat zo goed
> zeg), maar dan heb je van iedereen voldoende gegevens nodig en ik
> weet niet of die voorhanden zijn. Anyhow, het is maar een idee voor
> later.

Als je in OSM account je stipje laat zetten waar je bent, dan kan je
de mensen zien die ook in jouw buurt mappen... Als iedereen dat doet
dan wordt het een stuk makkelijker.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/