Hallo Eugene!

Die statistieken smaken naar meer, je geeft een vinger, maar ik wil
graag de hele hand! Mjammie!

Is het zo dat je per gemeente het script runt of heb je een totaallijst
van alle Nederlandse gemeenten of is een deel geautomatiseerd en moet je
de statistieken handmatig verfraaien?

Ik zit echt te popelen om een totale lijst op de wiki te vinden!