Ik heb alles wel ingevoerd: Staatsliedenbuurt, Barentszstraat en
omgeving, stukje Westerpark. Alleen wat Utrecht wacht nog op invoer,
maar dat hoort ook niet echt tot het doelgebied.

Ik denk dat er nog wel een paar iteraties overheen gaan totdat het zo
is als het volgens mij moet zijn... Het doet niet altijd wat ik
denk / wil..

--
martijn
Op 13-jun-2007, om 21:01 heeft Floris Looijesteijn het volgende