Hoi,

ik heb zo'n beetje heel Vlokhoven (wijkje in Eindhoven) erin zitten.
Kan er iemand een blik werpen om te kijken of het ergens op slaat?

Ik moet nog een paar straten definitief maken en er namen aan geven,
en er is een keer iets misgegaan met tracken (ik kreeg een soort van
taps toelopende traces terwijl ik in een rechthoek liep???). Ik heb
zowel de data van JOSM als de kale traces geupload.

De url voor JOSM is
http://www.openstreetmap.org/index.html?lat=51.47318270222518&lon=5.4799642977887615&zoom=14

Ik heb gemerkt dat de kaart nog niet gererenderd is, maar dat kan
natuurlijk even duren...

Als deze er een beetje fatsoenlijk inzit, kan ik eens wat andere
traces van mezelf gaan mappen.

Groeten!

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0