On 6/22/07, Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Floris Looijesteijn schreef:
> maar dat is niet zo'n goede oplossing volgens mij. als ik nu namelijk
een
> kaartje bekijk op www.openstreetmap.org <http://www.openstreetmap.org>
> is die tag nergens te zien.
> dus de bronvermelding is dan weg.
>
> als ik het goed begrijp heb jij er dus al data van die site ingezet?

Wist je dat hij technisch gezien aan de voorwaarde heeft voldaan...
immers op het kaartje staan namelijk geen traces :) Maar eigenlijk ben
ik er nogsteeds een groot voorstander van om de source tag zoveel
mogelijk te gebruiken.

En hoe vaak wordt iets dergelijks niet misbruikt door het zo onleesbaar
mogelijk te vermelden, of enkel te referen aan de plek waar het wel gezien
kan worden?
"kleine lettertjes" zijn hedentendage alleen nog maar direct leesbaar als je
ze ergens zelf vandaan haalt, maar toch is het volledig wettig  (in
Nederland) om dit zo te doen.

Groeten,

          Danny