Ik kan helaas niet mee, Jan Smit komt optreden in Goes op 15 juli! En
een avond socializen in mijn eigen regio heeft even de voorkeur ;-)

Henk Hoff schreef:
> [...]
>
> Waar ik ook bij ben is de State of the Map! Zijn er nog meer van deze lijst
> die gaan? Lijkt me leuk om de reisplannen op elkaar af te stemmen.
> Ik vlieg met jet2 vrijdag om 9.35 uur van Schiphol om maandag om 18.10 uur
> weer vanaf Manchester terug te vliegen. Heb trouwens nog geen accommodatie
> geregeld.
>
> Ik zal al een bericht voorbij komen dat Martijn zou gaan (toch?) en
> (uiteraard) Jeroen (aangezien hij op de speakerslist staat).
>

> ... en dat feestje op 11 augustus ... klink aanlokkelijk ... effe afwachten
> hoe m'n agenda er tegen die tijd uitziet ...

Milo van der Linden
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.