Gister maar eens virtueel van Apeldoorn naar Amsterdam gevlogen om de A9
(vanaf A1 tot A4) te fixen. Dat is redelijk gelukt, maar nu viel me op
dat er nu een (met Potlatch getekend) spoor ligt tussen de beide
rijstroken van A4 ten noorden van de kruising A4-A9. Bij mijn weten
klopt dat niet. Kan iemand die daar bekend is eens naar kijken?

Volgens mij is de Potlatch editor trouwens veel te onnauwkeurig in
Nederland om echt nuttig te zijn.

PS. Het is daar ten zuidwesten van Amsterdam trouwens een ratjetoe van
segments zonder ways... Ook het Amsterdam-Rijnkanaal is op veel plekken
dubbel getekend.