ja zou je verachten als er niks meer verder gaat dat het een doodlopende weg
is. alleen renderd het niet mooi
dus nu moet ik de weg weer splitten en daarop de noexit=yes doen

On 6/27/07, Ben Companjen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Op de Map Features Wikipagina staat dat die tag aan een segment/way "moet"
(als in: niemand verplicht het je, maar dit is gebruikelijk) worden
toegekend.

Eigenlijk vind ik het een rare tag, want als een straat ergens niet verder
loopt, kan de kaartlezer of routeplanner volgens mij ook concluderen dat de
weg doodloopt.

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl