On Monday 09 July 2007, Jeroen Dekkers wrote:
> Als het goed is hebben we volgend weekend de data van AND. Ik zit er
> over te denken om de mapping party die voor 28-29 juli gepland staat
> te veranderen in een hacking/intergratatie party om de AND data in OSM
> te krijgen.

Goed idee, daar wil ik ook wel aan meedoen (blijft het dan nog in Amsterdam?).

Nog even wat heel anders: ik heb met hulp van een enthousiaste wethouder
luchtfoto's kunnen krijgen van de gemeente Nuenen. Deze zijn niet voor
herdistributie maar ik heb wel toestemming gekregen om ze te gebruiken voor
OSM. Na wat gesleutel om ze via een WMS server in JOSM te kunnen gebruiken
heb ik nu de eerste wegen, riviertjes e.d. overgetekend. Ik denk dat deze
foto's door de hoge resolutie alsnog een waardevolle aanvulling zullen zijn
bij de AND data.
Gemeentes zijn dus niet altijd onwelwillend :-), misschien zouden anderen het
lokaal ook nog eens na kunnen vragen.

--
Freek