On Wednesday 11 July 2007 15:56, Milo van der Linden wrote:
> Hieronder de tekst van het mailtje dat ik ontving van Cybersoek, ze zijn
> duidelijk wel enthousiast, het is dus zaak even contact met ze op te
> nemen. Contactpersoon: Martha Swinkels.([EMAIL PROTECTED])
>
> Zelf kan ik niet bij de mappingparty aanwezig zijn, ik zou het dus fijn
> vinden als iemand anders deze even oppakt.

Volgens de website zijn ze op woensdagavond open, ben even langs gegaan.
Niemand, gevraagd bij de sleepin in hetzelfde gebouw. Ze zijn nog niet
verhuisd, er staat nog geen computer, ze gaan eerst nog op vakantie, half
augustus op zijn vroegst.

Andere locatie zoeken dus.

vriendelijke groet,
cordialmente,