Ante Wessels wrote:

> Als bekende tag heeft die de voorkeur, we kunnen de AND data makkelijk een
> source tag meegeven. Maar de huidige data heeft geen source tag, of wel,

jawel hoor: http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Map_Features#Annotation
Source=AND
source_ref=www.and.com
and=yes/no vind ik zelf niet echt geweldig.... we weten nu wel wat het
betekent, maar over 3 jaar....

Ik weet dat het nog wel eens gebruikt is voor gpx data van fietsroutes e.d.

> Mijn oplossing klopte ook nog niet, omdat je in JOSM niet op combinatie van
> key en value zoekt, maar dat is met een andere value op te lossen, zoals
> ANDyes en ANDno.

hmmm beperking van programma oplossen met een vage value, is niet zo
charmant natuurlijk.

> Ja. Een steeds betere kaart is ook een steeds aantrekkelijker object voor
> balorige types. Betere terugdraaifuncties zijn dan ook gewenst.

ik heb het vermoeden dat dit soort dingen vrij makkelijk op de database
uit te voeren zijn, (gebruikersnaam wordt bijvoorbeeld opgeslagen) maar
goed dat weten de mensen op de conferentie vast beter...

Groets,

Jaap-Andre