On Wed, Jul 18, 2007 at 01:12:10PM +0200, Floris Looijesteijn wrote:

> ik het inmiddels in een grote .osm zitten (600MB voor heel nederland)
> maar die voldoet nog niet aan alle eisen dus die is nog niet beschikbaar.

kan ik die alsnog ergens downloaden? ik zal hem niet uploaden in OSM :) maar
ik wil hem omzetten naar een garmin kaart om te zien hoe dat eruit ziet (en
hebben we gelijk de eerste voorbeelden hoe het gaat worden in een
eindproduct). Dan maak ik net zulke screenshots als ik heb neergezet op:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/User:Remco#More_screenshots

hmm, misschien wel van dezelfde lokaties zodat je het verschil tussen AND en
OSM alvast goed kunt zien.

Remco

> ik ga volgende week weer verder met m'n import scriptje.
>
> de standaard rendertools blijken overigens niet echt goed overweg
> te kunnen met veel data. inkscape geeft continu coredumps.
> maar toch nog een hele kleine versie van amsterdam:
> http://floris.nu/osm/texel/and_adam.png
>
> en een grotere van het centrum:
> http://floris.nu/osm/texel/and_adam_centrum.png
>
> groet,
> floris (die dit weekend in roemenie gaat openstreetmappen :)

Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!