Ze hebben bij de Ponteneur geen kabels, wel huur pc's (á €1.20 per half uur)

Misschien kun je vragen of ze de spaghetti niet te lang koken? Kun je
daarmee bekabelen... :-P

Maarten Deen schreef:

> Ook gewoon bekabeld internet? Indien nodig kan ik een hub, wat kabels en
> een wifi accespoint meenemen, maar ik kan zo'n ding niet zelf even in
> een paar minuutjes configureren.
>
> Maarten

Milo van der Linden
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.