On Friday 10 August 2007, Rik van der Helm wrote:
> Vandaag natuurlijik meteen gekeken of ik ze op de osm-kaart
> zag verschijnen, maar helaas. Ik neem aan dat dit nog even kan duren. Ik
> zag wel dat als ik in josm osm download dat de betreffende ways aanwezig
> zijn.

Voor de Mapnik layer duurt het tot de volgende planet dump (elke woensdag),
voor de Osmarender layer moet je zelf een render-aanvraag doen, bijvoorbeeld
op http://www.informationfreeway.org/ (inzoomen naar level 12, ctrl+click op
de betreffende tiles). Dan heb je als je geluk hebt na 15-30 minuten een
nieuw tegeltje.

> Er viel me wel iets anders op waarover ik een vraag heb. Ik zie de voet-
> en fietspaden van het Vondelpark op de osm-map in twee verschillende
> kleuren oplichten (neem aan onderscheid fiets/wandel). Maar zover ik de
> properties van deze paden in josm heb bekeken zie ik alleen de
> created_by=josm tag en geen tags waaruit de osm-kaart kan renderen dat
> het fiets- of wandelpaden zijn. Is daar een verklaring voor ?

Bij één pad is dat inderdaad zo (en die wordt dan ook niet gerenderd), maar de
rest heeft gewoon highway=cycleway en highway=footway.

Ik zie nu trouwens dat er iemand met Potlatch wat willekeurige lijnen door
Amsterdam getekend heeft. Die heb ik maar verwijdert.

--
Freek