Hallo,

Ik vertrek morgen naar Nijmegen om daar drie dagen te gaan wandelmappen.
Ik heb mbv de googlesatelietfoto alle potentiele paadjes opgespoord en
ingetekend en daar vervolgens een route doorheen getekend (zie mijn
website). Met deze route ga ik de komende dagen lopen. Als het in het
veld daadwerkelijk toegankelijk blijkt te zijn dan volg ik de route. Zo
niet dan ga ik ter plekke op zoek naar goede alternatieven. Ik zet mijn
gps het hele weekend op volle resolutie en tag zoveel mogelijk 1.aard
van het pad (road/track/path/trail) 2. toegankellijkheid
(foot/cycle/horse) 3. verharding
(surface=tarmac/concrete/grid/shells/sand/grass/..... en 4.
routemarkeringen (network=xxx).

Ik ga dus in principe zonder kaart op pad, maar om toch een beetje
georienteerd te blijven wilde ik de googlemap met mijn route erop
uitprinten. Tot mijn teleurstelling blijkt mijn routeinformatie echter
niet te worden meegeprint. Even googlen leerde me dat dit een bewuste
aktie van google lijkt, de assholes .... Heeft iemand hier een idee hoe
ik mijn route eenvoudig op een satelietfoto kan projecteren en printen,
het liefst natuurlijk op de 'vrije' yahoofoto.

Groet, Rik
http://www.opentrail.net