On 8/19/07, Ante Wessels <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Het extract polygon script haalt nodes binnen de polygoon op, maar niet de
> segmenten die de grens overgaan.
>
> Als dan de nodes worden verwijderd, dan blijven er toch segmenten met maar 1
> node over?

Nou, de API zal dat verbieden (hopelijk) dus inderdaad zal dat node
niet kunnen worden verwijderd. Daarom is het belangerijk dat het
uiteindelijke upload niet faalt als er toevallig iets niet werkt, want
er zijn wel meerdere situaties waar het niet helemaal goed zal gaan.
Bijvoorbeeld een place=foo dat deel is van een highway=cycleway.

Het is dus niet perfect, maar dat is ook niet de bedoeling. Als het
werkt in 99.9% van gevallen dan is het werk gedaan.

Gisteren heb ik dat delete script gemaakt, het zou interressant zijn
om te zien wat er dan overblijft en hoe groot dit probleem werkelijk
is.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/