On 8/20/07, Ante Wessels <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Er gaat niets boven echt. Wat we kunnen doen als we denken dat we er helemaal
> uit zijn, is van de wijk Spangen in Rotterdam een polygoon maken. Dan laten
> we de scripts die je schrijft er op los. Na de delete fase weer even extract
> polygon, dan hebben we vastgelegd wat er over bleef. Het script gaat weer
> verder, en zet de AND data er voor in de plaats. Dit alles op de server.

Nog even niet hoor. Ik denk dat ik osmosis kan laten doen wat we
willen, maar ik geloof dat ik een klein bugje in osmosis heb gevonden.
Dus eerst dat checken. Als het goed uitkomt hebben wij morgen een
nld-leftover.osm om te bekijken. Dat zal wel schelem.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/