On 8/28/07, Christ van Willegen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Zit de relatie-informatie er ook al in, of is dat uitgesteld?

Turn-restrictions en zo? Ik geloof het niet, want er is op het
ogenblik geen manier om die er in te zetten. Maar als Relationships
model van de grond komt dan kunnen wij die gebruiken. Dat wordt
waarschijnlijk een ander import.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/