On Tuesday 28 August 2007, Marc Kessels wrote:
> Blijft het probleem dat station susteren ook twee node-IDs heeft...

Heb ik helaas overheen gelezen bij het stellen van de vraag. Wat voor
eigenschappen hebben die verschillende knopen dan?

> in de AND data kan ik de node-to en node-from ids niet terug vinden in
> de nodes data.

Ik bedoelde een conversie(/export) probleem binnen AND, dat was een optie die
één van de mensen bij AND open hield. Met specifieke voorbeelden kunnen wij
of AND misschien uitzoeken in wat voor gevallen dit gebeurd.

--
Freek