Behalve dat de ene groter is dan de andere. De rede dat ik vraag is
dat het lijkt alsof node 9314 in 020_r_r hetzelvde punt is als node
705044 in 020_nosr_r. En niet hetzelvde is als punt 9314 in 020_r_r.
Met andere woorden, twee sets punten met dezelvde nummers maar
verschillende coordinaten.

Ik heb de wiki afgekeken maar ik zie geen beschrijvingen van wat de
individuele bestanden bevatten, maar misschien heb ik iets gemist.

(Dit veroorzaakt de warnings aan de einde van 2AND, dus als wij dit
oplossen dan is de conversie in iedergeval op die front goed).

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/