On 8/30/07, Maarten Deen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=51.377318629786&mlon=5.982882572844984&zoom=14
>
> Dit downloadt het gebied rond de A67, afrit 38. De richtingen van de
> opritten van/naar Eindhoven staan verkeerdom. Ook een van de rijbanen
> van de N277 (de primary weg die noord-zuid loopt) staat verkeerdom.
> Ik zie dat er een tag "oneway" in de ways zit, met de waarde 1 of -1, en
> het lijkt er op dat de ways met oneway=1 goed staan, en die met
> oneway=-1 verkeerdom.
>
> Is dit een bugje in het script of misschien iets dat niet opgemerkt is?

Nou ja, op zich hoort dat zo. oneway=-1 betekent dat het eenrichtings
verkeer is, maar in de tegengestelde richting van de pijlen. Dus de
data is correct, al is het verwarrend. Ik heb er over na gedacht op
wegen met oneway=-1 om te draaien. Dat zou misschien mooier zijn.

> Osmarender vanuit JOSM doet trouwens vreemd. Het lijkt erop dat hij
> wegen zonder einde een eindpunt geeft linksboven. Is dat een osmarender bug?

Dat weet ik niet...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/