Humm, misschien ben ik dan erg ongeduldig, maar ik zie mijn straatjes nog
steeds niet. Ik kan wel zien dat mijn tiles succesfol zijn gerenderd, maar
mijn straatjes staan er nog niet op.
Als je op de link hieronder klikt, en daarna op edit, krijg je die potlatch
editor. Zie je dan ook de dorpsstraat en de willem van der veldenweg? En zo
ja, is daar dan iets mee, dat ze niet gerenderd worden? Ik hoor het wel,
http://www.openstreetmap.org/index.html?lat=52.234&lon=4.67&zoom=14

groetjes,

--
Gerco-Kees