On 9/4/07, Floris Looijesteijn <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> martijn, ga je een extra dump maken na middernacht of gebruik
> je de laatste planet.osm?

Dat is de reden dat ik wacht tot morgen. Middernacht vannacht begint
een planet dump and als dat klaar is morgen ochtend kan ik die dump
gebruiken om te bepalen wat weg moet.

Dus je hebt tot middernacht (op zich, de planet dump is ook niet in
een keer klaar). Waarschijnlijk britse tijd trwouens...

Ga je gang.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/