> Het is wel een goed idee om onze landelijke fietsroutes ook aan te
> geven op de een of andere manier. Lijkt mij persoonlijk hardstikke
> handig. Maar dat zal dan wel eerst uitgezocht moeten worden wat dat
> voor het copyright enzo betekend.. Weet iemand of we zomaar die
> LF-routes op kunnen nemen?
> http://www.fietsplatform.nl/routes/routes.asp

Er rust geen copyright op LF-routes, want de route kan niet worden
gecopieerd :-) Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de merkaam gedeponeerd
is. Bovendien zijn ze bewegwijzerd hetgeen de weg vrijmaakt om ze op te
nemen in een kaart.
Naast de fietsroutes is er nog het fietsknooppuntennetwerk
http://www.fietsen123.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=30.
Ontwikkeld door een Belgische mijnbouwingenieur (in mijnstelsels
gebruikten ze een vergelijkbaar systeem)  Inmiddels is deze manier van
bewegwijzeren in grote delen van nederland en duitsland geintroduceerd.
Leuk om op te nemen, lijkt mij.

Groeten, Renier