On 9/14/07, Maarten Deen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Maar nu had ik dus ook een gedeelte van Groningen met de kust, en het
> valt me op dat de kustlijn overal opgebouwd is uit twee segmenten tussen
> twee nodes. En de segmenten wijzen allebei de andere kant uit.
> Dit was bij alle segmenten van de kustlijn die ik gedownload had, toch
> wel bijna van Noordpolderzijl tot de Eemshaven.

Het klopt wel, want het is aan de ene kant de landgrens en aan de
andere kant de kustlijn. Het zal wel redelijk vaak gebeuren en hoeft
niet gecorregeerd te worden (over enkele maanden bestaan segmenten
helemaal niet meer, dus is het probleem helemaal opgelost).

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/