Hallo,

gezien dat het alleen een samenkomst van 3 mensen zou zijn lijkt het me
niet handig om het ITC hier bij te betrekken. Die heb ik dus afgezegd.
Ik weet niet of Ben en Jaap-Andre nog een mini meeting willen doen, wat
me op zich wel leuk lijkt (behalve dat ik halverwege de middag
verplichtingen heb) Dan graag even reactie, zodat we iets kunnen regelen.

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus