Hoi,

is het anderen ook opgevallen dat er aardig wat easter eggs in de AND data
zitten?

ik heb een beetje op de mapnik kaarten zitten kijken naar buurten waar ik
bekend mee ben en zag een heel mooi exemplaar van een easter egg, te
bewonderen op:

http://maps.zuijlen.eu/?lat=52.3003241443989&lon=5.253438949584961&zoom=17&type=osm&marker=1

(bij het gele puntje)

als je dan op de 'Map' layer button clickt, zie je de kaart van Google, die
in dit geval de werkelijkheid laat zien. Zelf ben ik opgegroeid in die wijk,
en weet dus dat die straat dwars door een blok huizen zou moeten gaan.

Verder zag ik 2-baanswegen wat in werkelijkheid een smal straatje is,
straten die voor de helft een andere (niet bestaande) naam hebben, etc.

Nahja, je kan het als een leuk vervroegd paaseieren zoeken spelletje kunnen
zien. vind de paaseieren en vervang het door de werkelijke situatie. :)

Remco

--
Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]>