De Amaryllo is een heel basic apparaat, maar met behulp van een
simpel perlscript kun je de tracklog (en volgens mij ook waypoints)
uitlezen en lokaal bewaren als GPX. Ik heb er een tijdje geleden een
tijdje een te leen gehad van OSM en voor gewoon wat mee rondgefietst
en getrackt. Veel meer moet je er ook niet mee willen doen, maar ik
had er verder ook niets over te klagen. Ontvangst is best goed, de
batterij gaat lang genoeg mee en het is een relatief voordelig apparaat.

Ik heb nu een Garmin Forerunner 305, die meer geheugen heeft en
betere ontvangst, maar als je 'm niet gebruikt waarvoor ie is gemaakt
(sportprestaties meten) dan is het een beetje overkill. Voordeel is
dat-ie om je pols past.

Martijn

Op 24-sep-2007, om 16:02 heeft Jeroen van de Nieuwenhof het volgende
geschreven: