Nou was begonnen, maar moest toch nog even wat uitzoeken en mistte
heftig mijn scrolwheel, had het idee dat er een verschuiving van zo'n
20-50 meter was bij de grensovergang in Overdinkel, heb hem nu
verbonden, maar moet er nog een keer naar kijken, zou ik wel raar
vinden, want fietspaden lijken best redelijk aan te sluiten bij
bestaande wegen, dus daar heb je die 20-50 meter niet.

Hier in de buurt zijn er weinig wegen (in het echt) die de grens
overgaan. Alle wegen lopen dood....

Hoe zat het ook al weer met het verwijderen van wegen vlakbij de grens,
x binnen Nederland is niet verwijderd?

Groets,

Jaap-Andre