Freek wrote:

> Ik dacht, laat ik ook de gemeentegrenzen eens "aanzetten": deze zitten erin,
> maar hebben nog niet de juiste tags, dus ik heb deze wiki-pagina opgevolgd:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Key:boundary
> en een paar grenzen boundary=administrative,border_type=city meegegeven, zie
> hier het resultaat (eigenlijk hetzelfde als de provincie-grenzen):
>
> http://tah.openstreetmap.org/Browse/?x=8445&y=5445&z=14&layer=tile
>
> Rechtsbovenin zie je een "enkele grens", linksonderin zie je een "dubbele
> grens": twee gemeenten die ik allebei getagd heb. Op zich denk ik dat de tags
> [...]

Ik neem aan dat bij die "dubbele grens" er twee streep-stippellijnen over
elkaar getekend zijn? Het zou natuurlijk mooi zijn als dat niet gebeurt.
Kan er in de logica van de renderer niet ingebouwd worden dat als er tussen
twee nodes twee verschillende ways zijn er maar één gerenderd wordt?
Of heeft dat weer ongewenste neveneffecten?

Maarten